2020. október 22.

Az elveszett Lemuria - 4. rész

A nyelv eredete

Amint azt Dzyan fent idézett strófáiban megfogalmazták, annak a korszaknak az emberei, bár teljesen fizikai állapotba kerültek, mégis szótlanok maradtak. Természetesen ennek a Harmadik Gyökérfajtának asztrális és éteri őseinek nem volt szükségük hangok sorozatának előállítására gondolataik közvetítéséhez, úgy élve, mint asztrális és éteri körülmények között, de amikor az ember testivé vált, nem sokáig maradhatott néma. Azt mondják nekünk, hogy ezek a primitív emberek gondolataik kifejezésére adott hangok eleinte teljes egészében magánhangzókból álltak. Az evolúció lassú folyamata során a mássalhangzó hangok fokozatosan használatba kerültek, de a nyelv fejlődése Lemuria kontinensén az elsőtől az utolsóig soha nem jutott túl a mono-

szótagfázis. A mai kínai nyelv az ókori lemúriai beszéd egyetlen nagy vonulatú leszármazottja mert "abban az időben az egész emberi faj egy nyelvből és egy ajkú volt".

Humboldt nyelvosztályozásában a kínaiakat, mint tudjuk, izolálónak nevezzük , megkülönböztetve a fejlettebb agglutinatív és a még fejlettebb inflexiós csoportoktól . Az Atlantisz történetének olvasói emlékezhetnek arra, hogy sok különféle nyelvet fejlesztettek ki azon a kontinensen, de mindegyik az agglutinatívhoz , vagy - ahogy Max Müller inkább ezt nevezi - kombinációs típushoz tartozott , míg az inflexiós beszéd még mindig fejlettebb. Az árja és a szemita nyelv az ötödik gyökérfaj saját korszakának volt fenntartva.

***

A Művészetek

A művészet fejlődésének nyomon követése a lemúrok körében az ötödik alfaj történetével kell kezdenünk. A nemek szétválasztása mostanra teljes mértékben megvalósult, és az ember egy teljesen fizikai testet lakott, bár még mindig óriási termetű volt. A támadó és védekező háború a szörnyű ragadozókkal már megkezdődött, és az emberek a kunyhókban éltek. Kunyhóik építéséhez fákat bontottak, és durva módon halmozták el őket. Eleinte minden különálló család a saját tisztásán élt a dzsungelben, de hamarosan biztonságosabbnak találták a vadállatok elleni védekezésként az összefogást és a kis közösségekben élést. A durva fatörzsekből kialakított kunyhóik is megtanultak kősziklákkal építeni, miközben a fegyverek, amelyekkel támadtak,

A mezőgazdaság mindeddig ismeretlen volt, és a tűz használatát nem fedezték fel. Csontozatlan őseik étele, akik a földön kúsztak, olyan dolgok voltak, amelyeket a föld felszínén vagy közvetlenül alatta találtak. Most, hogy felálltak, sok vad erdei fa dióval és bogyóval látta el őket, de legfõbb táplálékuk a vadak és hüllõk húsa volt, amelyet megöltek, darabokra téptek és felfaltak.

***

A lemúriai faj tanítói

De most egy olyan esemény következett be, amelynek terhes következményei az emberi faj történetének legsúlyosabbak voltak. Egy esemény, amely túlságosan tele van misztikus jelentőséggel, elbeszélése során olyan lények kerülnek szem elé, akik az evolúció teljesen más rendszereihez tartoztak, és akik mégis e korszakban jöttek kapcsolatba emberségünkkel.

Azok a lhák siránkozásai, "akik nem építettek embereket", látva jövőbeli lakóhelyeik szennyezettségét, első látásra korántsem érthető. Noha ezeknek a lényeknek az emberi testekbe való leszállása nem a legfőbb esemény, amelyre utalnunk kell, ennek okát és eredményét először meg kell kísérelni. Most meg kell értenünk, hogy ezek az Lhák valamilyen evolúciós rendszer magasan fejlett emberségei voltak, amely a végtelenül távoli múlt egy szakaszában futott. Világláncuk fejlõdésének magas szintjére jutottak, és mivel feloldódása a nirváni állapotok boldogságában telt el a közbeesõ korokban. De karmájuk most szükségessé tette a visszatérést a cselekvés és a fizikai okok valamilyen területére, és mivel még nem tanulták meg teljesen az együttérzés leckéjét,

De más lények is vállalták a feladatot - ebben az esetben önként. Ezek az evolúció sémájából származnak, amelynek a Vénusz az egyetlen fizikai bolygója. Ez a séma már elérte bolygóinak hetedik körét az ötödik Manvantarában; embersége ennélfogva sokkal magasabb szinten áll, mint a hétköznapi emberiség ezen a földön még elért. Ők "isteniek", míg mi csak "emberek" vagyunk. A lemúriaiak, mint láttuk, akkor csupán az igaz férfiasság elérésének küszöbén álltak. Ezeknek az isteni lényeknek átmeneti szükséglet - csecsemő emberiségünk oktatása - biztosítására jöttek - mivel mi, hosszú életkorunkban, hasonlóan felhívhatjuk, hogy segítő kezet nyújtsunk a lényeknek.

férfiasságig küzd a Jupiteren vagy a Szaturnusz láncon. Vezetésük és befolyásuk alatt a lemúriaiak mentálisan gyorsan fejlődtek. Az elméjük felkavarása szeretettel és tisztelettel azok iránt, akiket végtelenül bölcsebbnek és nagyobbnak éreztek maguknál, természetesen utánzási erőfeszítéseket eredményezett, és így elértük a mentális növekedés szükséges előrelépését, amely a magasabb mentális hüvelyt járművé alakította képes átadni az emberi tulajdonságokat az életből az életbe, ezáltal indokolttá téve az Isteni Életnek azt a kiáradását, amely a befogadót egyéni halhatatlansággal ruházta fel. Dzyan archaikus strófáiban kifejezve: "Akkor minden ember Manassal lett felruházva".

Nagy különbséget kell azonban tenni a felmagasztalt lények Vénusz-rendszerből való kijutása és azok között, akiket valamilyen korábbi evolúciós rendszer magasan fejlett emberiségeként írtak le. Az előbbiek, mint láttuk, nem voltak karmikus impulzusok. Férfiakként jöttek, hogy köztük éljenek és dolgozzanak, de nem kellett vállalniuk fizikai korlátaikat, abban a helyzetben, hogy megfelelő járműveket biztosítsanak maguknak.

Másrészt a lháknak valójában a faj testében kellett születniük, amint az akkor létezett. Jobb lett volna mind nekik, mind a versenynek, ha nem haboztak vagy késlekedtek részükről a karmikus feladat felvállalásában, mert az elmétlenek bűne és minden következménye elkerülhető lett volna. Feladatuk is könnyebb lett volna, mert nemcsak útmutatókként és tanítóként tevékenykedett, hanem a faji típus javításában - röviden: az akkor létező félig emberi, félig állati formából fejlődött ki. , az ember fizikai teste.

Emlékeztetni kell arra, hogy a lemúri verseny mindeddig a Lunar Pitris második és harmadik csoportjából állt. De most, hogy megközelítették a

Pitris első csoportjának holdlánca miatt szükségessé vált, hogy ezek ismét visszatérjenek az inkarnációhoz, és ezt mind az ötödik, a hatodik és a hetedik alfajon keresztül tették meg (sőt, egyesek csak az atlantiszi korig születtek. időszakban), így a verseny előrehaladásának lendülete kumulatív erő volt.

A Vénusz-láncból származó isteni lények által elfoglalt pozíciók természetesen az uralkodók, a vallásoktatók és a művészeti tanárok álláspontjai voltak, és ebben az utóbbi minőségben a segítségünkre van a hivatkozás az általuk tanított művészetekre e korai verseny történetének.

***

A Művészetek folytatódtak

Isteni tanáraik irányításával az emberek eleinte súrlódással, később pedig kovakő és vas használatával kezdték el megtanulni a tűz használatát, és azokat az eszközöket, amelyekkel ez megszerezhető. Megtanították fémek felkutatására, olvasztására és formázására, és az élesített fa lándzsái helyett most élesített fémdarabokkal kezdték használni.

Azt is megtanították ásni és földet művelni, valamint addig termeszteni a vadon termő gabona magjait, amíg a típusa javult. Ez a termesztés azóta eltelt hatalmas korokon keresztül a különféle gabonafélék - árpa, zab, kukorica, köles stb. - fejlődését eredményezte. Itt azonban kivételt kell megemlíteni. A búza nem ezen a bolygón alakult ki, mint a többi gabonafélék. Az isteni lények ajándéka volt, akik az ember ételére készen hozták a Vénuszról. A búza sem volt az egyetlen ajándék. Az egyetlen állati forma, amelynek típusa nem alakult ki a világláncunkon, a méhé. Ezt is a Vénuszról hozták.

A lemúriaiak most elkezdték megtanulni a fonás és a szövés művészetét is, amellyel felöltöztethették magukat. Ezeket egy már kihalt állatfaj durva szőréből készítették, de ezek némi hasonlóságot mutatnak a mai lámákkal, amelyeknek az ősei valószínűleg voltak. Láttuk

fölött, hogy a lemúriai ember legkorábbi ruhadarabjai bőrruhák voltak, amelyeket levetettek az általa megölt állatokról. Ezeket a bőreket továbbra is viselte a kontinens hidegebb részein, de most megtanulta, hogy valami durva módon gyógyítsa és öltöztesse a bőrt.

Az egyik első dolog, amit az embereknek megtanítottak, a tűz használata az ételük elkészítésekor, és függetlenül attól, hogy az elfogyasztott állatok húsát vagy a dübörgött búzaszemet, főzési módjaik szorosan hasonlítanak azokra, amelyekről hallunk mint manapság létezik a vad közösségekben. A Vénuszról oly csodálatosan hozott búza ajándékára hivatkozva az isteni uralkodók kétségtelenül felismerték, hogy célszerű ilyen élelmiszert azonnal beszerezni az emberek számára, mert tudniuk kellett, hogy sok generációra lesz szükség, mire a vadon termő magok termesztése biztosíthatja megfelelő ellátás.

Durva és barbár, akárcsak az emberek az ötödik és a hatodik alfaj idején, olyanokat, akiknek az volt a kiváltságuk, hogy kapcsolatba léphessenek isteni tanáraikkal, természetesen olyan tisztelet és imádat érzései ihlették, amelyek segítettek kiemelni őket vad állapotuk. A Lunar Pitris első csoportjából származó intelligensebb lények folyamatos beáramlása, akik akkor kezdtek visszatérni az inkarnációhoz, elősegítették a civilizáltabb állapot elérését.

***

Nagy városok és szobrok

A hatodik és a hetedik részverseny későbbi részében megtanultak nagy városokat építeni. Úgy tűnik, hogy ezek ciklopán építészetűek voltak, megfelelnek a faj gigantikus testeinek. Az első városokat a kontinens kiterjedt hegyvidéki régiójára építették, amely - mint az első térképen látható lesz - magában foglalta a jelenlegi Madagaszkár szigetet. Újabb nagy várost ír le a "Titkos Tan" , mivel teljesen láva tömbökből épült. Körülbelül 30 mérföldnyire nyugatra fekszik a jelenlegi Húsvét-szigettől, és

ezt követően egy sor vulkánkitörés pusztította el. A Húsvét-sziget gigantikus szobrai - amelyek többsége körülbelül 27 méter magas és 8 méter magas a vállukon - valószínűleg nemcsak a vonásaikat, hanem azok faragásának magasságát is hivatott reprezentálni, ill. ez lehet az őseiké, mert valószínűleg a lemuro-atlanti-szigetek későbbi koraiban állították fel a szobrokat. Meg fogjuk figyelni, hogy a második térképi periódusra, amelynek kontinensét a Gyorsabb-sziget képezte, feloszlatták, és maga a Gyorsabb-sziget viszonylag kis szigetté vált, bár lényegesen nagyobb dimenziókkal rendelkezik, mint amit ma megtart.

Összehasonlító jelentőségű civilizációk alakultak ki a kontinens különböző részein és a nagy szigeteken, ahol a lakosok városokat építettek és letelepedett közösségekben laktak, de a szintén részben civilizált nagy törzsek továbbra is nomád és patriarchális életet éltek; míg a föld többi részét - sok esetben a legkevésbé hozzáférhetőt, mint a mi korunkban - rendkívül alacsony típusú törzsek népesítették be.

***

Vallás

A férfiak ennyire primitív versenyével a legjobb esetben csak kevés volt a vallás alakjában, hogy megtaníthatták volna őket. Az egyszerű viselkedési szabályok és az erkölcs legalapvetőbb előírásai voltak mind azok, amelyeket megérteni vagy gyakorolni tudtak. A hetedik alfaj fejlődése során igaz, hogy isteni oktatóik valamilyen primitív imádati formát tanítottak nekik, és egy Legfelsőbb Lény tudását adták át, akinek szimbóluma a Nap volt.

(Írta: William Scott-Elliot, 1904.)

Bővebb infót itt találsz!

IMA A BOLDOGASSZONYHOZ

Mi Anyánk Univerzum királynője, ki a Földön vagy. Szenteltessék meg a Te neved. Jöjjön el a Te országod, legyen meg a Te akaratod. Miképpen Benned, azonképpen bennünk is. S ahogy mindennap elküldöd a Te szereteted angyalait, úgy küldd el hozzánk ma is. És bocsásd meg a bűneinket, melyet a Te tested oltára a Természet ellen követtünk el. Miképpen mi is jóvátesszük azzal, hogy meggyógyítjuk a Földet. És gyógyítsd meg a szíveinket, szabadíts meg minden rossztól.

Mert Tiéd a Föld, a gyümölcs, az állatvilág, az emberi test, a szerelem, a szépség, és az öröklét.

Mindörökké, Ámen.

NIMRÓD KIRÁLY SEGÍTSÉGŰL HÍVÁSA

szólítom a Hold istenét, akit úgy neveznek: Ősúr.

szólítom a Mars szellemét, akit úgy neveznek: Hadúr.

szólítom a Nap erejét, akit úgy neveznek: Arany Atyácska.

szólítom a Vénusz istennőjét, akit úgy neveznek: Boldogasszony.

szólítom a Merkúr szellemét, akit úgy neveznek: Világügyelő Fiú.

szólítom a Jupiter szellemét, akit úgy neveznek: Magyarok Istene.

szólítom a Szaturnusz istenét, akit úgy neveznek: Öregisten.

Nap Párduca, szittyák dicső királya ébredj fel, jöjj el újra! Boríts fényt szent hazánkra!

INDIÁN SZENT TANÍTÁSOK

1. Tiszteld a Föld Anyát, és a másik három emberi faj bőrszínét!
2. Óvd a Föld Anyát és teremtményeit!
3. Becsüld a többi élőlényt, és hagyd, hogy ők is becsüljenek téged!
4. Légy nagyvonalú, mer ez az, ami segít túlélni! Adj hálát az életért a Teremtőnek!
5. Szeress, és vívd ki, hogy szeressenek!
6. Légy alázatos! Az alázat a bölcsesség és az értelem ajándéka!
7. Mindig légy kedves magaddal és másokkal!
8. Részesülj az érzésekből és a személyes kapcsolatokból!
9. Légy becsületes magaddal és másokkal!
10. Tartsd be ezeket a törvényeket, és tartasd be a többi emberrel is!

HAMÍS TANÍTÓK, ÁLMESTEREK ISMÉRVEI

1. A hamis tanító nem várja, hanem begyűjti a tanítványokat.
2. A hamis tanító tanításának középpontjában nem a Tan, hanem ő maga áll.
3. A hamis tanító a belsőről beszél, de a külsőre figyel.
4. A hamis tanító szeretetről és megbocsátásról beszél, mindaddig, amíg érdekei nincsenek veszélyben.
5. A hamis tanító hízeleg a tanítványainak, míg az igazi számon kérni, dorgálni is tud.
6. A hamis tanító nem kivívja, hanem kiköveteli a tanítványok tiszteletét és odaadását.
7. A hamis tanító szegénységet és szerénységet hirdet, de jól megél a hívek áldozatkészségéből.
8. A hamis tanító minduntalan saját küldetésére, kiválasztottságára hivatkozik.
9. A hamis tanító fennen hirdeti, ő már mentesült a földi élet törvényei, a Karma és az újjászületés alól.
10. A hamis tanító fél a többi tanítótól. A hamisak riválisai, az igaziak leleplezői lehetnek.
11. A hamis tanító fejlődésről beszél, de ő maga nem fejlődik.
12. A hamis tanító híveit, titkokkal, csodákkal, "fizeti ki".
13. A hamis tanító azt hirdeti, hogy az ő áldása, beavatása garancia a tanítvány fejlődésére.
14. A hamis tanító magához öleli a nála gyengébbeket, de eltaszítja az erősebbet.
15. A hamis tanító nem magyarázatot ad, hanem tekintélyekre hivatkozva vakhitet követel.
16. A hamis tanító a saját útját hirdeti a legigazabbnak minden út közül.