2020. október 21.

Az elveszett Lemuria - 3. rész

A szaporodás folyamata.

a nem szexuális terjedés negyedik fajtájához kapcsolódik, amely szinte átmenetet képez a nemi szaporodáshoz, nevezetesen a csírasejtek képződéséhez (Monosporogonia). Ebben az esetben már nem sejtcsoport, hanem egyetlen sejt választja el magát a környező sejtektől a termelő organizmus belsejében, és amely tovább fejlődik, miután kikerült szülőjéből.

A szexuális vagy amfigonikus szaporítás (Amphigonia) a szokásos szaporítási módszer minden magasabb rendű állat és növény között. Nyilvánvaló, hogy csak a földtörténet egy nagyon késői szakaszában alakult ki, nem nemi szaporodásból, és nyilvánvalóan elsősorban a csírasejtek általi szaporítás módszeréből.  A nem szexuális terjedés fent említett összes főbb formájában - hasadáskor, rügyek, csírarügyek és csírasejtek képződésében - az elválasztott sejt vagy sejtcsoport önmagában új egyedgé fejlődhetett , de szexuális terjedés esetén a sejtet először egy másik generatív anyaggal kell megtermékenyíteni. A gyümölcsöző spermiumoknak először össze kell keveredniük a csírasejtekkel (a petesejtekkel), mielőtt az új egyedgé fejlődhet. Ez a két generatív anyag, a sperma és a petesejt

"A szexuális terjedés egyszerűbb és ősibb formája a kettős nemű egyedek által történik. A növények túlnyomó többségében, de csak állatok kisebbségében fordul elő, például a kerti csigákban, piócákban, földigilisztákban és sokban. más férgek. A hermafroditák közül minden egyes egyed magában termeli mindkét nemből származó anyagokat - petesejteket és spermiumokat. A magasabb rendű növények többségében minden virág tartalmazza a hím szervet (porzó és porzó) és a női szervet (stílus és csíra). a kerti csiga ivari mirigyének egyik részében termeli a petesejtjeit, a másik részében pedig a spermiumokat. Sok hermafrodita termesztheti önmagát; másokban azonban mindkét hermafrodita kölcsönös termesztése szükséges a petesejtek fejlődésének előidézéséhez. Ez utóbbi eset nyilvánvalóan átmenet a nemi elválasztásra.

"A szexuális szétválasztás, amely a két nemi szaporodás bonyolultabb típusát jellemzi, nyilvánvalóan az volt

a hermafroditizmus állapotából alakult ki a világ szerves történetének késői szakaszában. Jelenleg a magasabb rendű állatok szaporításának univerzális módszere.  Az úgynevezett szűz reprodukció (Parthenogenezis) érdekes átmeneti formát kínál a nemi szaporodásból a csírasejtek nem nemi képződésébe, amely leginkább hasonlít rá.  Ebben az esetben a csírasejtek, amelyek egyébként megjelennek és pontosan olyanok, mint a petesejtek, képessé válnak új egyedekké fejlődni anélkül, hogy szükségük lenne a gyümölcsöző magra. A különféle partenogenetikai jelenségek közül a legfigyelemreméltóbbak és a legtanulságosabbak azok az esetek, amelyekben ugyanazok a csírasejtek, attól függően, hogy termesztettek-e vagy sem, különböző egyedeket hoznak létre. Közönséges mézelő méhek között hím egyed (drón) keletkezik a királynő petéiből, ha a tojás nem volt gyümölcsöző; nőstény (királynő vagy dolgozó méh), ha a petesejt gyümölcsöző volt. Ebből nyilvánvaló, hogy a valóságban nincs széles szakadék a szexuális és nem nemi szaporodás között, de a reprodukció mindkét módja közvetlenül kapcsolódik egymáshoz. " 

A harmadik faj emberének Lemuria-val kapcsolatos evolúciójával kapcsolatban az az érdekes tény, hogy szaporodási módja olyan fázisokon ment keresztül, amelyek szorosan analógak voltak a fent leírt folyamatok némelyikével. A verejtékezéssel, a tojással született és az Androgyne kifejezéseket használják a Titkos Tanban.

"Szinte nem nélküli, korai kezdeteiben biszexuális vagy androgün lett, természetesen nagyon fokozatosan. Az előbbiből az utóbbi átalakulásba számtalan generációra volt szükség, amelyek során az az egyszerű sejt, amely a legkorábbi szülőtől (a kettő egyben) bocsátott ki ), előbb biszexuális lénnyé fejlődött, majd a sejt - szabályos tojássá válva - egy nemi lényt adott elő. A harmadik faj emberisége a legrejtélyesebb

az eddigi öt verseny közül. A különféle nemek generációjának "Hogyan" rejtélyének természetesen nagyon homályosnak kell lennie, mivel embriológus és szakember dolga, a jelen munka csak halvány vázlatot ad a folyamatról. De nyilvánvaló, hogy a Harmadik faj emberségének egységei a szülés előtti héjaikban vagy petéikben elkezdtek szétválni, és különálló hím és nőstény csecsemőként adták ki belőlük a korai utódok megjelenése után. És ahogy gördült az idő geológiai periódusain, az újonnan született alfajok kezdték elveszíteni születési képességüket. A negyedik alfaj vége felé a csaj elvesztette a járás képességét, mihelyt felszabadult a héjától, és az ötödik év végére az emberiség ugyanolyan körülmények között és ugyanolyan folyamatban született, mint történelmi generációink.

***

Az agyatlan bűn

Az esztelen férfiak szégyenteljes cselekedeteire a nemek első szétválasztása során leginkább az archaikus Dzyan könyv strófáinak szavaival lehetett hivatkozni. Nincs szükség kommentárra.

"A harmadik verseny során a csontozatlan állatok nőttek és megváltoztak, csontos állatokká váltak, kajajuk szilárdvá vált.

"Az állatok először szétváltak. Elkezdtek szaporodni. A kétszeres ember is elvált. Azt mondta:" Engedjünk, ahogy ők; egyesüljünk és alkossunk teremtményeket. " Ők megtették.

"És akiknek nem volt szikrájuk, hatalmas nőstényeket vittek magukhoz. Néma fajokat szültek rajtuk. Némaak ők maguk voltak. De a nyelvük elszakadt. Utódaik nyelve továbbra is megmaradt. Szörnyek, akiket tenyésztettek. Görbe vörös faj hajjal borított szörnyek, négykézláb. Egy néma faj, hogy a szégyent elmondjam. " (És egy ősi kommentár hozzáteszi, hogy „amikor a harmadik elvált és bűnbe esett az ember-állatok tenyésztésével, ezek (az állatok) hevessé váltak, az emberek pedig kölcsönösen pusztítóvá váltak. Addig nem volt bűn, nem vettek életet.”) .

"Látva, hogy azok a lhák, akik nem építettek embereket, sírtak, mondván:" Az amanászák [elmétlenkedők] megfertőzték jövőbeni tartózkodási helyünket. Ez a Karma. Tartózkodjunk a többiekben. Tanítsuk meg őket jobban, nehogy rosszabb történjen. " Ők megtették.

"Aztán minden ember Manassal ruházta fel. Látták az esztelenek bűnét."

***

A pitecoid és az antropoid majmok eredete

Az ember és a magasabb majom közötti anatómiai hasonlóság, amelyet a darwinisták oly gyakran idéznek, hogy rámutatnak valamilyen közös ősre, érdekes problémát jelent, amelynek megfelelő megoldását a pithecoid állományok keletkezésének ezoterikus magyarázatában kell keresni. 

Most a Titkos Tanból gyűjtünk össze hogy ezeknek a félig emberi szörnyeknek a leszármazottai, akiket a fentiek szerint az "esztelenek" bűnéből eredtek, hosszú évszázadok alatt lecsökkentek és fizikai sűrűbbé váltak, a miocén korszakában majmok versenyével végződtek, ahonnan viszont a mai nap pithecoidjai származnak. A miocén kor ezen majmaival azonban az akkori atlanti-szigetek megújította az "esztelenek" bűnét - ezúttal teljes felelősséggel, és bűncselekményük következményei a majmok azon fajai, amelyeket ma antropoid néven ismernek.

Megértjük, hogy az elkövetkező hatodik gyökérfajban ezek az antropoidok emberi testet öltenek, a testekben, amelyek kétségkívül a földön létező legalacsonyabb fajok.

A lemúriai kontinensnek az a része, ahol a nemek szétválasztása megtörtént, és ahol a negyedik és az ötödik alfaj is virágzott, megtalálható a két térkép korábbi részén. Keletre feküdt a hegyvidéki régiótól, amelynek részét a jelenlegi Madagaszkár-sziget képezte, és így központi helyet foglalt el a két nagy tó közül a kisebb körül.

***

Az élet első felvétele

A bűn első előfordulása, az első életfelvétel - amelyet Dzyan versszakainak régi kommentárjából idézünk - jelezheti az emberi és az állatvilág között akkor felavatott, azóta elért magatartást. ilyen borzasztó arányokat, nemcsak a férfiak és az állatok, hanem maguk a férfiak különböző fajai között is. És ez a legérdekesebb gondolatmenetet nyitja meg.

Az a tény, hogy a királyok és császárok minden állami esetben szükségesnek vagy helyénvalónak tartják, hogy szolgálatuk egyik harci ágának köntösében jelenjenek meg, jelentős jelzés arra az apoteózisra, amelyet az ember harcias tulajdonságai elérnek! A szokás kétségtelenül abból az időből származik, amikor a király harcos-főnök volt, és amikor királyságát kizárólag a legfőbb harcosának köszönhetően ismerte el. De most, hogy az ötödik gyökérfaj emelkedõben van, amelynek legfõbb jellemzõje és funkciója az értelem fejlõdése, várható volt, hogy a negyedik gyökérfaj domináns attribútuma kicsit kevésbé feltűnően felvonultatott volna. De az egyik faj korszaka átfedi a másikat, és bár, mint tudjuk, a világ vezető fajai mind az ötödik gyökérfajhoz tartoznak, lakóinak túlnyomó többsége még mindig a negyedikhez tartozik, és úgy tűnik, hogy az ötödik gyökér A faj még nem haladta meg a negyedik verseny jellemzőit, mert az ember evolúciója végtelenül lassú fokkal valósul meg.

Érdekes lesz itt összefoglalni ennek a viszálynak és keletkezéséből származó vérontásnak a történetét a Lemuria ezen távoli koraiban.

Az író elé terjesztett információk alapján úgy tűnik, hogy a férfiak és állatok ellentéte alakult ki először. Az ember fizikai testének fejlődésével a test számára megfelelő táplálék természetesen sürgős szükségletié vált, így az antagonizmus mellett, amelyet az önvédelem szükségessége vált ki a most vad állatokkal szemben, az étel vágya az embereket is arra késztette, hogy mészárlás, és amint azt fentebb láthattuk, az egyik első alkalmazásuk, amelyet kezdő mentalitásukban alkalmaztak, az volt, hogy állatokat képeztek ki vadászként az üldözés során.

A viszály elemét, amely egyszer felgyulladt, a férfiak hamarosan sértő fegyvereket kezdtek használni egymás ellen. Az agresszió okai természetesen megegyeztek a vad közösségekben napjainkban tapasztalható okokkal. Bármelyik kívánatos tárgy birtoklása egyik társától elegendő ösztönzés volt ahhoz, hogy az ember megpróbálja erőszakkal elvenni. A viszály sem korlátozódott egyetlen agresszióra. Mint napjainkban a vademberek körében, a martalócok együttesei megtámadják és megzabolázzák azokat a közösségeket, amelyek a saját falutól távol laknak. De azt mondják, hogy csak ennyire szervezték meg a hadviselést Lemurián, még a hetedik alverseny végéig is.

Az atlanti-szigetek számára fenntartották a szervezett vonalakon a viszály elvének kidolgozását - hadseregek összegyűjtését és fúrását, valamint

haditengerészeteket építeni. Ez a viszályelv valóban a negyedik gyökérfaj alapvető jellemzője volt. Az atlantiszi korszakban, mint tudjuk, a hadviselés volt a nap rendje, és folyamatosan harcokat vívtak szárazföldön és tengeren. És az atlantiszi időszakban annyira mélyen gyökerezik az ember természetében, hogy a viszálynak ez az elve vált be, hogy az árja fajok intellektuálisan legfejlettebbjei most is készek egymással háborúzni.

(írta: William Scott-Elliot, 1904.)

Bővebb infót itt találsz!

IMA A BOLDOGASSZONYHOZ

Mi Anyánk Univerzum királynője, ki a Földön vagy. Szenteltessék meg a Te neved. Jöjjön el a Te országod, legyen meg a Te akaratod. Miképpen Benned, azonképpen bennünk is. S ahogy mindennap elküldöd a Te szereteted angyalait, úgy küldd el hozzánk ma is. És bocsásd meg a bűneinket, melyet a Te tested oltára a Természet ellen követtünk el. Miképpen mi is jóvátesszük azzal, hogy meggyógyítjuk a Földet. És gyógyítsd meg a szíveinket, szabadíts meg minden rossztól.

Mert Tiéd a Föld, a gyümölcs, az állatvilág, az emberi test, a szerelem, a szépség, és az öröklét.

Mindörökké, Ámen.

NIMRÓD KIRÁLY SEGÍTSÉGŰL HÍVÁSA

szólítom a Hold istenét, akit úgy neveznek: Ősúr.

szólítom a Mars szellemét, akit úgy neveznek: Hadúr.

szólítom a Nap erejét, akit úgy neveznek: Arany Atyácska.

szólítom a Vénusz istennőjét, akit úgy neveznek: Boldogasszony.

szólítom a Merkúr szellemét, akit úgy neveznek: Világügyelő Fiú.

szólítom a Jupiter szellemét, akit úgy neveznek: Magyarok Istene.

szólítom a Szaturnusz istenét, akit úgy neveznek: Öregisten.

Nap Párduca, szittyák dicső királya ébredj fel, jöjj el újra! Boríts fényt szent hazánkra!

INDIÁN SZENT TANÍTÁSOK

1. Tiszteld a Föld Anyát, és a másik három emberi faj bőrszínét!
2. Óvd a Föld Anyát és teremtményeit!
3. Becsüld a többi élőlényt, és hagyd, hogy ők is becsüljenek téged!
4. Légy nagyvonalú, mer ez az, ami segít túlélni! Adj hálát az életért a Teremtőnek!
5. Szeress, és vívd ki, hogy szeressenek!
6. Légy alázatos! Az alázat a bölcsesség és az értelem ajándéka!
7. Mindig légy kedves magaddal és másokkal!
8. Részesülj az érzésekből és a személyes kapcsolatokból!
9. Légy becsületes magaddal és másokkal!
10. Tartsd be ezeket a törvényeket, és tartasd be a többi emberrel is!

HAMÍS TANÍTÓK, ÁLMESTEREK ISMÉRVEI

1. A hamis tanító nem várja, hanem begyűjti a tanítványokat.
2. A hamis tanító tanításának középpontjában nem a Tan, hanem ő maga áll.
3. A hamis tanító a belsőről beszél, de a külsőre figyel.
4. A hamis tanító szeretetről és megbocsátásról beszél, mindaddig, amíg érdekei nincsenek veszélyben.
5. A hamis tanító hízeleg a tanítványainak, míg az igazi számon kérni, dorgálni is tud.
6. A hamis tanító nem kivívja, hanem kiköveteli a tanítványok tiszteletét és odaadását.
7. A hamis tanító szegénységet és szerénységet hirdet, de jól megél a hívek áldozatkészségéből.
8. A hamis tanító minduntalan saját küldetésére, kiválasztottságára hivatkozik.
9. A hamis tanító fennen hirdeti, ő már mentesült a földi élet törvényei, a Karma és az újjászületés alól.
10. A hamis tanító fél a többi tanítótól. A hamisak riválisai, az igaziak leleplezői lehetnek.
11. A hamis tanító fejlődésről beszél, de ő maga nem fejlődik.
12. A hamis tanító híveit, titkokkal, csodákkal, "fizeti ki".
13. A hamis tanító azt hirdeti, hogy az ő áldása, beavatása garancia a tanítvány fejlődésére.
14. A hamis tanító magához öleli a nála gyengébbeket, de eltaszítja az erősebbet.
15. A hamis tanító nem magyarázatot ad, hanem tekintélyekre hivatkozva vakhitet követel.
16. A hamis tanító a saját útját hirdeti a legigazabbnak minden út közül.